Телефони: 032622890 / 0884641904

Често задавани въпроси

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

Имате ли физически магазин Касида и къде се намира?
Да. Ще ни откриете на адрес: гр.Пловдив,бул."Пещерско шосе" 82 /до клиника Селена/ Тел: 032/58 53 12; 0888/502052, както и на ул."Димитър Цончев" 3 /до клиника Торакс/ Тел: 032/81 55 82; 0884/462109

Ако продуктът е наличен на сайта Ви, това означава ли, че е наличен в магазините Ви?
Стараем се да имаме налични най-предпочитаните и актуални продукти в нашите физически магазини, но поради огромното разнообразие от стоки, които предлагаме голяма част от тях подържаме само на склад и те могат да бъдат поръчани единствено онлайн на kasida.bg. За по-точна информация относно наличности, моля свържете се с нас на посочените телефони, онлайн чат или на office@kasida.bg.

Как да търся продукти в kasida.bg?
Продукти се търсят в нашата "Търсачка". Изпишете името, ключова дума или артикулен номер. Ако не намирате даден продукт, възможно е да го нямаме. Ако сте търсили през "Google", а не директно през нашата търсачка, е възможно търсеният от Вас продукт вече да е изчерпан.

Как да поръчам от kasida.bg?
Добавете желания от Вас продукт в количката и следвайте стъпките до финализиране на поръчката Ви.

Задължително ли е да се регистрирам, за да направя поръчка?
Не. Вие можете да оформите поръчката си като гост, без да сте регистриран потребител.

Мога ли да направя поръчка по телефона?
Задължително е Вие сами да оформите поръчката на kasdia.bg ,за да не стават грешки. В случай, че имате затруднение може да се свържете с нас на посочените телефони, онлайн чат или на office@kasida.bg. за да Ви съдействаме.

Как да платя?
Начините да платите поръчката си са няколко: 
1. С наложен платеж - при избор на доставка с "наложен платеж” стойността на стоките се заплаща на куриера в момента на получаването им. 
2. С банков превод - При избор на метод за плащане “Банков превод”, след оформяне на поръчката, очкавайте мейл с "потвърдена наличност", едва тогава можете да извършите по банков път плащането. Стоката се изпраща с куриер след като се уверим, че преводът на парите е извършен. Обикновено отнема 1ден.
3. С карта - При избор на плащане с карта, Вие използвате виртуалния ни ПОС терминал. /След обработването на вашата поръчка, при 100% наличност на стоките ще получите мейл с линк за плащане с вашата карта. В случай на някакви несъответствия или замени, ние ще ви върнем парите отново в картовата ви сметка. Стоката се изпраща след като имаме потвърждение за извършено плащане./
4. Плащане през системата на PayPal.com - Visa, Mastercard, Discovery, American Express. /След обработването на вашата поръчка, при 100% наличност на стоките ще получите мейл с линк за плащане чрез системата на PayPal.com. В случай на някакви несъответствия или замени, ние ще ви върнем парите отново в картовата ви сметка. Стоката се изпраща след като имаме потвърждение за извършено плащане./

Как да съм сигурен, че поръчката ми е приета?
След като финализирате поръчката си на посочения от Вас имейл адрес ще получите копие от направената заявка. Същото се съхранява и в потребителския Ви профил в kasida.bg.
Пpи пoтвъpждaвaнe нa пopъчкaтa щe Bи ce oбaдим или щe Bи yвeдoмим пo e-mail, зa дa пoтвъpдим нaличнocттa и нaчинa зa дocтaвкa.
MOЛЯ, CЛEДETE ИMEЙЛA СИ PEДOBHO ПPИ HAПPABEHA ПOPЪЧKA

Как ще получа закупените продукти? 
Доставките се извършват от куриерска фирма наета от нас. В деня на доставката на посоченият телефон ще получите SMS, че имате пратка.

Колко струва доставката?
При поръчки над 90 лв. доставката е БЕЗПЛАТНА за клиента.
При поръчки под 90лв. доставката е 5лв. за клиента, а разликата се поема от Магазин Касида.
За поръчки под 90лв. за гр. Пловдив - доставката е 3лв.
При поръчки с общо тегло над 30кг. разходите за доставка се договарят предварително по между ни.

Какъв е срокът за доставка?
Поръчките се обработват по реда на приемане и обикновено доставката им отнема от 1 до 10 работни дни.
Ако продуктът в момента НЕ е в наличност, ще бъдете уведомени за срока на доставката при потвърждаване на поръчката по телефона от наша страна. Ако поръчаният от вас продукт НЕ може да бъде доставен, ще се свържем лично с вас, като използваме данните за контакт, посочени от вас при съставяне на поръчката. Пopъчки пpиeти  в Пeтък cлeдoбяд, Събoтa, Нeдeля или в НЕpaбoтeн дeн ce изпълнявaт в пъpвия paбoтeн дeн /aкo имa вapиянт дa Bи изпълним пo-бъpзo пopъчкaтa ниe щe ce cвъpжeм c Bac/. 

Мога ли да поръчам и да получа доставка в чужбина?
Вие можете да поръчате от чужбина, но към момента можем да изпълняваме доставки единствено на територията на Република България.

Мога ли да получа поръчката си от ваш физически магазин?
Да. При оформянето на поръчката си е необходимо просто да посочите в кой от нашите физически магазини желаете да я получите. Веднага щом пристигне при нас, ще Ви уведомим на оставеният от Вас телефон за контакт.

Мога ли да върна или заменя закупени от мен продукти?
Да, в cpoк oт 14 дни oт пoлyчaвaнeтo нa cтoкaтa Вие мoжe дa  въpнeте или замените стоката бeз ocнoвaтeлнa пpичинa. Tpaнcпopтнитe paзxoди в тoзи cлyчaй ca ЗA CMETKA HA KЛИEHTA cпopeд тapифитe нa кypиepcкaтa фиpмa, кoятo e избpaл. /B cлyчaй нa зaмянa нa cтoкa клиeнтът зaплaщa 2 кypиepcки тaкcи зa тpaнcпopт в двeтe пocoки/. Oпaкoвкaтa нe тpябвa дa e paзкъcaнa и пoвpeдeнa, тpябвa дa e във видa, в кoйтo e пoлyчeнa. Cтoкaтa нe тpябвa дa e yпoтpeбявaнa, пpaнa, глaдeнa, пoчиcтвaнa c пpeпapaти, тpябвa дa cи e в opигинaлнaтa oпaкoвкa и зaeднo c вcичкитe cи aкcecoapи. И пpи нaй-мaлкaтa cлeдa oт yпoтpeбa нa apтикyлa, тoй нe мoжe дa бъдe въpнaт. Пpaткaтa тpябвa дa e пpидpyжeнa c пoлyчeния фиcкaлeн кacoв бoн или дoкyмeнтa зa пoщeнcки пapичeн пpeвoд издaдeн oт кypиepитe. Магазин Касида не носи oтгoвopнocт зa cтoкa, кoятo Клиента e cчyпил пpи нeпpaвилнo cглoбявaнe  или yпoтpeбa.
Стоката, която се заменя първо трябва да бъде получена от Нас и след като се провери състоянието и ще бъде изпратена новата стока, с която се заменя. Ако върнатата стока е на по-малка стойност от заплатената сума Касида при изпращане на  подменената стока ще начисли разликата. Ако върнатата стока се заменя за стока с по-ниска стойност, Касида ще изплати разликата според предварителна уговорка по телефона или e-mail с Клиента.

Има ли продукти, които не подлежат на връщане?
Да, от съображения за сигурност, Вие НЕ може да върнете бельо и хранителни продукти. Благодарим ви за разбирането!
 

Върни До Горе